۱۳۸۸ اردیبهشت ۷, دوشنبه

شرح کلي امواج صوتي

سري امواج تائو:اصوات وموزيکهاي آن پله هاي ترقي روحاني را بپيمايند،اين اصوات باعث مي شوند انرژي حياتي از سه چاکراي پايين گذر کرده و پس از پالايش چاکراي قلب و درک و لمس عشق پاک توسط کاربر او را در ادامه مسير ياري کنند. اين مجموعه چنان قدرتمند وتاثيرگذار است که با تنها چند ثانيه گوش کردن آن براحتي غليان انرژي ايجاد شده در روح و جسم احساس مي گردد. در ضمن تواناييهاي روحي و متافيزيکي نيز پابه پاي موارد ذکر شده ايجاد و تقويت مي شوند.

امواج ريلاکسيشن:اين مجموعه براي ريلكسيشن يا وانهادگي جسمي مي‌‌باشد كه باعث آرامش روحي و جسمي، تنظيم اعصاب، تجديد قوا، افزايش انرژي و در نهايت راحتي جسم و جان مي گردد.

امواج مديتيشن:اين مجموعه براي انجام مديتيشن به كار مي رود و از تكينيكهاي ذهني است كه باعث رفع اضطراب و استرس مي‌‌شود و سلامت و آرامش روحي و جسمي را به ارمغان مي آورد و به ارتقا روحي مي انجامد.

امواج تمرکز:اين مجموعه براي ايجاد و افزايش تمركز حواس است كه شامل دو قسمت، يكي براي تمركز و ديگري براي پاك كردن ذهن مي باشد.

امواج تقويت حافظه:اين مجموعه براي تقويت حافظه و يادگيري در بخاطر سپردن مطالب و موضوعات مختلف مي باشد كه امكان مي‌‌دهد با تمركز بيشتر بر روي يك موضوع حواس جمع شود و درك مطلب بالا رود، براي استفاده پيشنهاد مي‌‌شود از بيست دقيقه شروع و به تدريج ميزان زمان اضافه گردد.

امواج افزايش توان يادگيري : اين مجموعه براي افزايش قدرت يادگيري مي‌‌باشد كه به دو شكل ميتوان از آن استفاده كرد 1- در حين مطالعه كه كمك به حفظ و يادگيري مطالب جديد مي‌‌كند 2- استفاده در حالت معمولي با رعايت شرايط شرح داده شده.

امواج ذهن عميق: باعث رفتن به خلسه هاي قوي و عميق مي‌‌گردد كه عواملي مانند : كاهش نياز به خواب ( كمتر از 6 ساعت در شبانه روز ) ، افزايش قدرت يادگيري، افزايش خلاقيت، روشن بيني، تقويت ESP ، شفاف شدن روياها، افزايش تجربه هاي فرارواني، تله پاتي، OBE و اشراق و تقويت سيستم ايمني را ايجاد مي نمايد . ذهن عميق ازخلسه هاي قوي است مانند بيدار شدن از يك خواب طولاني كه قدرتهاي متعددي را شامل مي شود و سطح انرژي بدن را افزايش مي دهد.

امواج مغناطيس زمين: اين اثر شما را با ارتعاش زمين يعني بالاترين ارتعاشي که با آن سروکار داريد هماهنگ مي سازد و شما را براي انجام کارهاي روحي و متافيزيکي آماده ميسازد، همچنين براي مديتيشن پيشرفته و عميق بسيار مفيد است.

امواج سفر روشن ضميري: اين مجموعه براي روشن شدن ضمير ناخودآگاه انسان كه همان ضمير تاريك است، مي باشد كه كشف حقايق و فعال كردن قدرتهاي مختلف در بدن را موجب خواهد شد . ضمير ناخودآگاه يا ضمير خفته و پنهان، قسمت تاريك مغز مي باشد كه كارهاي غيرارادي انسان را كه به آن ديكته شود و به حالت عادت درآمده باشد را اجرا مي نمايد.

امواج سفر کالبد اختري: ين مجموعه براي جدا شدن و خروج كالبد اختري از بدن انسان مي باشد كه دراين حالت انسان از جسم خود جدا مي‌‌شود ومي‌‌تواند به هر جا كه خواست سفر كند و دراين حالت جسم فيزيكي وجود نخواهد داشت و كالبد اختري هيچ مرزي را نمي شناسد.

امواج برون فکني کالبد اختري : اين مجموعه باعث جدايي روح از بدن مي‌‌شود، همچنين براي مديتيشن و خروج از كالبد مورد استفاده قرار مي‌‌گيرد . اين صوت مي‌‌تواند انسان را به مرز خروج برساند اما براي برون فكني اطلاع از تكنيكهاي مربوطه ضروري مي‌‌باشد هر چند خروج اتفاقي نيز محتمل مي‌‌باشد.

امواج هشيارشدن در رويا: اين مجموعه شامل تكينكهاي بيداري در رويا و كنترل هوشيارانه صحنه هاي خواب و رويا و باعث درك بي واسطه پيامهاي مندرج در روياها وخوابهاي شبانه مي شود كه در اين حالت ضمير خودآگاه در ضمير ناخودآگاه فعال مي شود و انسان مي تواند به طور هوشيارانه خواب و رويا خود را كنترل كند و پس از پيشرفت، آگاهانه به هر مکان دلخواه سفر روحي انجام دهد- سفري واقعي مانند برون فکني.

امواج خلسه:اين مجموعه انسان را به حالت خلسه و بي وزني مي‌‌برد كه در اين حالت انسان احساس آرامش و حالاتي خاص را تجربه مي‌‌كند، در خلسه انسان از محيط خارج مي‌‌شود طوري كه گويي در اين دنيا وجود ندارد.